قابل توجه دانشجويان دانشگاه پيام نور اراك
با سلام.روز چهارشنبه بدليل جلسه دانشگاه نيستم.نمره دوستاني كه امتحان ندادند را از روي تحقيق خواهم داد.لطفا كليه تحقيق هاي ب را روز چهارشنبه به خانم اصغري تحويل بديد.ايشان با هماهنگي دفتر برنامه ريزي در يكي از كلاس ها مستقر خواهند بود
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و چهارم آذر ۱۳۹۴ ساعت 1:1 توسط پيكرستان
|