با سلام.روز چهارشنبه بدليل جلسه   دانشگاه نيستم.نمره دوستاني كه امتحان ندادند را از روي تحقيق خواهم داد.لطفا كليه تحقيق هاي ب را روز چهارشنبه  به خانم اصغري تحويل بديد.ايشان با هماهنگي دفتر برنامه ريزي در يكي از كلاس ها مستقر خواهند بود